I ❤ to smile when I cry .. I hug my pillow when I feel lonely.. I pray to Allah when I feel weak..

Friday, March 02, 2012

Aku rasa Balasan dia


Setiap orang, mesti ada dosa kan? cuma, kita tak perasan je.. and, kadang-kadang kita leka.. 
Begitu juga dengan saya..


Sungguh aku rasa terkejut bila tengok news feed kat Facebook tadi.. 
oH WHAT? tangan dia retak and kena simen? omg... 


Seriously aku bukannya jahil sangat nak ejek-ejek dia.. but I think it's part of balasan Tuhan untuk dia.. see, bukan aku balas, Tuhan yang balas..


Aku masih terngiang-ngiang lagi apa yang dia bilang kat aku kat comment Facebook uh.. but oh.. I'm cool je.. malas nak balas.. lagipun dia dah tua.. ada otak.. aku ada apa je nak di bandingkan dengan dia? yahhhh.. I'm nothing hunn...


Btw, semoga cepat sembuh and, sila bertaubat.. :)

No comments: