I ❤ to smile when I cry .. I hug my pillow when I feel lonely.. I pray to Allah when I feel weak..

Thursday, March 15, 2012

✿ Aku tak nak

Aku sebenarnya tak nak orang tahu.. seriously, aku tak nak.. Mungkin aku rasa aku dah cukup kuat.. haha padahal? hancur


Aku terharu dengan sifat dia.. aku sayang dia.. thanks dear :) and my families, my besties yang sentiasa ingat aku.. and tak pernah lupa aku.. and tak pernah lupa apa yang aku bagitahu.. thanks so much..


Mungkin aku diam.. tapi sebenarnya hati aku berkocak bagai nak rak.. entah..
aku rasa takut.. Tapi, entah perasaan tu pasang dan surut berlalu pergi..


Aku sebenarnya, tak pandai meluah dengan kata-kata.. tak pandai nak meluahkan dengan suara.. aku tak reti laa sebenarnya.. aku suka diam, senyap and dengar, and bagi pendapat.. aku tak kisah kalau orang tak dapat faham aku.. tak pe.. cuma aku takut kalau aku tak dapat faham orang.. aku tak nak dengan ketidakfahaman aku terhadap mereka, hati aku sakit sebab mereka.. wo, itu aku tak nak..


Tapi nak buat macam mana, manusia is all the same meyh.. semua buat silap, semua ada ego masing-masing.. aku pun sama gak.. haha.


Thanks sebab buat aku bahagia... JazakAllah :)


Kadang-kadang aku malu dengan dia.. sebab dia sanggup berkorban demi aku,. meninggalkan masa keemasannya buat sementara.. semata-mata nak bertemu aku.. haha.. sedih jugak..
















Assalamua'laikum :D

No comments: