I ❤ to smile when I cry .. I hug my pillow when I feel lonely.. I pray to Allah when I feel weak..

Monday, February 20, 2012

Eh, kau nak tahu?

Kau tahu? aku sedih gila kau cakap macam tu..
Entah.. aku selalu sensitif kot..
Kau kejap-kejap hilang..
Lepas tu muncul balik..
Kau buat aku tertunggu-tunggu..
Kau buat aku tertunggu-tunggu..


Aku tak kisah kalau kau sibuk..
Tapi aku tak suka bila kau buat aku tertunggu-tunggu..
Aku, sentiasa fahami kamu..
Tapi kadang-kadang tu..


Aku rasa, aku tak layak nak complain..
Ye lahh, siapa je aku ni?
Aku hanya hiasan dunia sementara..
Kurang mampu bergerak pada arus kehidupan..


Aku tak kisah jika orang menzalimi dan menyakiti aku..
Aku jarang complain.. tapi, memang ye kadang-kadang aku complain juga kat sahabat-sahabatku yang mengaggap aku sahabat.. Itu pun kerana apa?
Kerana aku tak sanggup pendam..
Oleh itu.. aku memuntahkan segala rasa kepada dia yang sudi dan selalu mendengar keluh kesah itu..
Dan aku bersyukur..
Sangat bersyukur..




I smiled when I sad..
But you know what? I am fake..
fucker fake face
Terima Kasih :)

No comments: