I ❤ to smile when I cry .. I hug my pillow when I feel lonely.. I pray to Allah when I feel weak..

Wednesday, January 30, 2013

Mengalah dan Beralah

Bila aku fikir-fikir balik.. kenapa aku selalu mengalah..
entah, aku dah tak sanggup.. pantas kah aku mengalah? sikit pun aku rasa dia tak fikir tentang perasaan aku.. dah 3 bulan kitaorang tak jumpa.. msg NAK TAK NAK.. contact NAK TAK NAK.. semuanya NAK TAK NAK.. alasan yang dia bagi, dia busy.. yup, okay, aku faham tu.. tapi, busy sangat ke? just kalau dulu kan, dia selalu ada masa untuk aku.. sejak lepas raya tu.. raya 2012..




Yaa, I know, tugas sebagai pelajar.. kena fokus.. come on.. I know he is not study too hard okay..
always with his friends.. asal nampak I kat kolej je, muka dia masam mencuka.. tu kalau terserempak, bila nampak I..
Bila I dah berlalu, perhatikan dia dari jauh.. I mesej, dia ignore.. alasan, handphone dalam beg.. okay, I terima.. but, him.. dia dah tak macam dulu.. always cares dengan I.. always although dia busy banyak..
but dia keluar dengan perempuan tu boleh.. yaa, although dengan kawan2 pun.. ingat I tak tahu cerita ke? 

Entah, I just boleh pendam je dalam-dalam.. kadang tu, menangis tak guna juga.. dahh penat dah..
tapi, ntah lahh..
mama, semua besties banyak bagi nasihat postif.. so, I punm ikut je lahh..
EGO? semua I buang ego tu.. apa lagi nak buang? I pun dah tak tahu.. buang perasaan cinta and sayang? maaf, sungguh sukar kot.. 

I selalu berdoa agar Tuhan selamatkan relationship kita.. tapi, kalau I je yang usaha, dia tak usaha.. how's? nampak tak macam I ni bertepuk sebelah tangan?
I tanya apa2, dia reply macam nak taknak je..

Macam semalam I dengan bodohnya pergi call dia, dia jawab macam nak taknak je.. cepat je dia cakap bye.. so I pun, OMAIIGADDD.. hurmm, sedih kottt.. huahua

Tapi, I kuat kott.. try to be.. nak buat macam mana.. 
I bagi je dia peluang.. hope dia hargai peluang tu semua.. hope hati dia and perasaan dia tak berubah untuk I.. kalau hati dan persaan dia berubah untuk I, I hope, dia AKAN JUJUR AND BAGITAU SECEPATNYA.. I DAH TAK SANGGUP DAH.. I NI DAH LAH PELAJJAR, ADA EXAM, TEST, QUIZ.. BANYAK NAK KENA CATCH UP.. 

dengan hal hostel lagi.. roomate lagi.. semua boleh berambus laa.. accept MAMA <3 hihi

No comments: