I ❤ to smile when I cry .. I hug my pillow when I feel lonely.. I pray to Allah when I feel weak..

Monday, October 08, 2012

Hurmm




Alhamdulillah.. Tadi pagi aku call dia.. dia tengah tidur time tu..
Masa pukul 3 pagi lebih tu dia suruh aku call.. Tapi aku dah tidur time tuuu..
Hurmm, nasib baik mood dia okay.. Tapi, lain dahh tak macam dulu..

Yaaa, aku faham seyhh..
Aku faham..
Tapi tak pe lahh.. nak wat macam mana.. ni dugaan aku kan.
And d
Aku pasrah..
Aku doakan semua kembali pulih seperti sedia kala.. tu je yang mampu aku doakan..

Bye..

Tapi sebelum tu, kenapa aku membazirkan air mata aku untuk menangis?? kenapa???
Mesti dia kecewa kan dengan aku sebab aku jadi macam ni?
Aku nak luahkan kat dia, apa yang terbuku di hati ku sekarang ni.. Tapi dia, busy pulak memanjang..

Yang tak tahan tu, dia leyh chat dak sexy nampak tetek tu uh time dalam pukul 7 lebih tu, cakap, hai, pe khabar.. and hai hai.. -_-
Nampak nahhh dia berminat dengan budak perempuan yang nampak tetek tu.,,
errr

Jealous? of coz ahhh.. sebab msg aku,chat aku dia eply pendek2..
Tapi tak pe lahhh..
Ali and Nuron, plus maeyh dah banyak nasihatkan aku..
Dowg kap, kalau hubungan ni tak dapat diteuskan, just let go je..maybe ada orang yang terbaik kot.. Nuron kap..
Tapi, ali kap, 'kau kena banyak bersabar tara.. sebab amal tu anak tunggal lelaki dalam keluarga.. banyak tanggungjwab yang kena pikul..'

Thanks semua.. I'm appriciated it so munchy much..


Assalamua'laikum :)

No comments: