I ❤ to smile when I cry .. I hug my pillow when I feel lonely.. I pray to Allah when I feel weak..

Monday, January 16, 2012

Tersentap

Aku tak kisah lahh apa yang orang nak buat apa kat aku.. but,. kali ni memang agak melampau..
Aku pun tak faham,. kenapa mesti jaja cerita kat keluarga lain (aku rasa).. memang macam bastard sangat..

aku speechless lahh denga ayat dia ni..

Tak nampak?


Aku tak sentap pun ayat yang Baru dah 18 and bla2..
Tapi, yang ni,..

'.., ada anak, anak sakit duit tak ada minta orang tua. Buat malu aje..'
Aku terasa bagi pihak mak aku.. Ini semua sebab aku.. aku ni memang menyusahkan.. ye lahh, although mak aku tak mintak kat dia ni, tapi kat nenek aku.. dari mana dia tahu? kalau tak dari nenek aku?
Helo,. okay fine.. salah aku, kenapa aku dulu selalu masa kecik2 asyik sakit2 je.. mana aku tahu..
Dah takdir aku..
Btw, dia ni siapa? nak cakap macam gitu? apa hak dia? hah? hah?

hurm.. mnusia,. tahu mengomen-romen je.. tolong tak nak..
tOLong nasihat buat kan telinga aku menanah je..
Aku bingit dowh.. setiap ayat2 dia komen kat facebook aku, menyakitkan..

Tapi aku pelik, kenapa Status aku yang ni dia tak comment?
Nak tahu seba apa?

 sebab.. dia selalu hapdate status.. yaaa

Aku bukan nak mengumpat or mengutuk dia.. tapi, aku geram sangat.. aku.. macam.. 
Tak sangka! mentang-mentang lah dia MACAM banyak duit.. dia ingat,. aku ni hape?
Hell-o.. aku pun ada maruah jugak lahh.. 

Singaporeans, all same..
Kalau tak bongkak,. angkuh,. kalau tak angkuh,. sombong..

Middlefinger betul..
Anyways, k lahhh..
serabutt ahhh aku!!!

No comments: