I ❤ to smile when I cry .. I hug my pillow when I feel lonely.. I pray to Allah when I feel weak..

Saturday, December 24, 2011

Apa yang aku rasa

Kau tahu? bersepah-sepah aku punya blog.. but, this blog! damn! is the most best ever! haha

pelik kan?

Blog terbaru aku uh macam shit tak boleh nak post enrty.. imma so sad bebeh..
So, i was like.. 'ohh God!! why?why? why these crap were hapPENING to me?'
Whateva.. maybe dugaan yang melanda.. tabah.. tabah..

Andd..
And..

My beloved dapat gi sambung study kat KLMU.. alhamdulillah..
hope dia dapat kecapi apa yang beliau hajatkan uh..

and.. actually I..I.. takut..
yeahh.. imma scared..

aku tak nak sejarah yang dua tahun lalu berulang..

ye lahh.. aku kena damned dengan ex aku yang terchentass uh.. korang tahu kan? bila someone dah masuk alam U nih, means, dowg dah enter the real life.. kat situ.. macam - macam boleh jadi kalau kita salah percaturan.. macam2 godaan ada..hewhew.. uh yang aku tak boleh tahan nak gelak uh..
even perempuan gedik pun lelaki nak terhegeh-hegeh kayak taugeh layu..wth~
some of guy lahhh..haha..

I hope he will success.. i hope u dapat apa yang u impikan.. to be a chef..
Hope bila abg dah berjaya, abg tak lupa kat keluarga abg,kawan2,and cyg nih :'( huhu.. sedih pule..and..and
and i hope abg blajar what western food!haha.. coz i love western food!especially chicken chop!,speghetti and blablabla..and abg......please, jangan gedik2 k kat sana ? huhu. lebiu

and, Insyallah.. i'll diet! diet! no rice,yes mee! hikhok..

No comments: