I ❤ to smile when I cry .. I hug my pillow when I feel lonely.. I pray to Allah when I feel weak..

Friday, August 26, 2011

hikayat hidup AKU

Aku bukannya nak membuka pekung didada..
aku just nak bercerita..
andai ianya terbuka juga pekung didada..
aku tak kisah..
sape je yang tahu? balik-balik follower aku yang entah bape kerat je ni..huhu



aku sedih kot..macam macam masalah lahh shall aku hadapi..huahua..nanges?tak kot..sebab susah lah kalau setakat masalah yang tiap tiap hari kena keluar air mata ni.. +.+



mama aku cakap,.aku ni dah tak berguna..dah laa belajar dah tak pandai macam dulu..selalu menyusahkan hidup  mama and papa..duit berhabis gi klinik hospital,.daripada klinik murah hinggalah klinik mahal..still tak baik baik jugak..exam dah laa teruk..tak macam dulu masa darjah enam..tak cam sekolah rendah selalu je dapat anugerah sana sini..haha..sedih aku..

makin hari aku makin gemuk..perghh..ni lagi lah merungsingkan aku..tapi ta pe..tu kecik punye hal..

yang aku tak puas hati,.nape aku asyik sakit je memanjang? sampai cikgu pun ingat aku ni stress.. stress ke aku?aku selalu tanya kat depan cermin..

mungkin stress kot sebab tu lah aku ada jerawat..huhu..aku cuba senyum je kat sekolah tanpa membawa masalah aku yang kat rumah ni..

maybe aku ni pemalas kot..

tapi aku cuba ubah diri aku sebab selain daripada diri kita sendiri,.tak de siapa yang mampu ubah kita..
andai korang kata,.orang tu yang ubah persepsi korang,.sebenarnya korang salah..dia cuma memberi semngat aje!!

dah lahh,.aku dah penat dah nak taip..

huhu..

aku mintak maaf sangat kat korang..lagi lagi kat classmate aku yang juga besties aku..sayang dia! aku selalu je nyusahkan dia korang tahu tak? :'(

dan sekarang aku hanya mampu berdoa untuk kecapi kehidupan yang lebih tenang dan bermakna..doakan k.



aku tak tahu nak cerita kat 'siapa' lagi..so,.aku cerita kat blog je lah k..sebab aku ni jenis orang yang suka mendengar,.namun,.aku ni bukannya jenis orang yang petah berbicara..

aku bukan nak menagih simpati..aku cuma sekadar nak berkongsi masalah hati..

k lah BYE 


1 comment:

Adrina Razali said...

Huhu you sabar kayy ? Mungkin ada hikmahnya . Banyakkan berdoa supaya Allah mudahkan segala urusan you :)